درمان دیسک کمر با جراحی لاغری و اسلیو معده
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

عمل لاغری چه کمکی می تواند به درمان درد مفاصل و کمر درد نماید؟

بدون تردید اولین و بهترین روشی که می تواند مشکل بیماری دیسک کمر را از بین ببرد، انجام تمرینات ورزشی است. اما آیا افرادی که بیش از 50 کیلو اضافه وزن دارند آیا میتوانند به راحتی تمرینات ورزشی انجام دهند؟ معمولا برای این افراد انجام تمرینات سخت و سنگین ورزشی، دشوار خواهد بود. 

پس بهترین راه برای آنها، درمان دیسک کمر با جراحی لاغری است. طبق تحقیقات انجام شده، تقریبا 81 درصد از بیمارانی که به علت چاقی مفرط از دیسک کمر رنج می بردند، پس از انجام جراحی اسلیو معده درد در ناحیه کمر و مفاصل آنها کاهش یافته است. 

علاوه بر آن بیش از 75 درصد از بیمارانی که عمل بای پس معده انجام داده اند نیز، موفق شده اند بیماری دیسک کمر و مفاصل خود را برای همیشه درمان کنند. پس می توانیم نتیجه بگیریم که علاوه بر آنکه درمان دیسک کمر با جراحی لاغری بهترین روش است، می تواند نتیجه بخش نیز باشد. 

البته این نکته را به خاطر بسپارید که انجام جراحی اسلیو معده توسط یک جراح متخصص و با تجربه، بسیار مهم است. بیمارانی که نزد آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، جراحی لاغری شده اند، از نتیجه به دست آمده پس از درمان رضایت کامل دارند. 

شاید ورزش کردن بتواند به میزان قابل توجهی بیماری دیسک کمر را در انسان درمان کند؛ اما در صورتی که انجام تمرینات ورزشی نتوانست به درمان این بیماری کمک کند، بهتر است به سراغ درمان دیسک کمر با جراحی لاغری روید. تا از نتیجه جراحی رضایت کامل به دست اورید و برای همیشه درد را از خود دور نمایید. 

چه افرادی بیشتر در معرض کمر درد هستند؟

بدون شک افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند، بیشتر در معرض درد مفاصل و کمر درد خواهند بود. ستون فقرات انسان، زمانی که در انسان در حال استراحت است، وزن بدن را حمل می کنند. از این رو اگر فردی به اضافه وزن گرفتار باشد، ستون فقرات مجبور می شوند تا وزن بیشتری را تحمل کنند. که این مسئله در نهایت منجر به بروز بیماری دیسک کمر و مشکلات ستون فقرات در انسان می شود. 

علاوه بر آن افراد چاق همیشه از کمترین میزان تحریک برخوردار هستند. عدم انجام تمرینات ورزشی خود می تواند یکی از دلایلی باشد که این افراد به بیماری دیسک کمر مبتلا شوند. اما دیگر نباید نگران ان بود که این درد ها همیشگی هستند. زیرا درمان دیسک کمر با جراحی لاغری  بسیار نتیجه بخش بوده است و از این رو افراد بسیاری به سراغ این روش درمانی می روند. 

تصور کنید شخصی که از چاقی مفرط رنج می برد، در طول یک دوره 18 ماهه بیش از 45 تا 50 کیلو وزن خود را کاهش دهد، به نظر شما این قدمی بزرگ برای درمان دیسک کمر با جراحی لاغری  نخواهد بود؟ نتیجه جراحی لاغری برای این افراد بسیار مناسب بوده و از این رو عمل اسلیو معده در دنیا موفق به کسب محبوبیت شده است. 





:: برچسب‌ها: دکتر علی امیر احمدی , عمل اسلیو معده , اسلیو معده , اسلیو , جراحی لاغری , لاغری , چاقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: